trešdiena, 2011. gada 28. septembris

Life Goes On

Viss joprojām notiek nejauši.. svētdienas velo izbrauciens pa pilsētu beidzās ar jaunas mīļākās vietas Gentē atrašanu, 2 parku atklāšanu un strītbola spēli kopā ar spāņiem.. kur visi galvenie lēmumi tika pieņemti spāniski un man jau likās, ka es tur vienkārši neveikluma paraugs visam pa vidu bija.. taču, tas iedvesmoja iegādāties frisbija šķīvīti, lai šādā gaisotnē pavadītu pirmdienu, kurā [kā gadījies, kā ne] lekcijas bija atceltas.. diena parkā beidzās ar vietējo lentotāju (slacklining) ieraudzīšanu un kā nu nepieiešu klāt iepazīties..?! tagad man ir jauni paziņas, kuri solījās pošoties uz nākošo lentošanu atsūtīt man ziņu ar uzaicinājumu piedalīties..
   
Tā kā arī otradienas lekcijas bija atceltas, tad nekas cits neatlika kā ķert lielisko laiku, dodoties jaunā velo ekspedīcijā pa Gentes ziemeļu daļu, kur gadījās izbraukt pat no pilsētas un atklāt 2 fascinējošas vietas: viena bija seni, taču ļoti skaisti, pilni skulptūrām un ļoti kopti kapi, kas izskatījās gluži kā no filmām. Otra vieta bija no koka konstrukcijām veidota neliela šķēršļu trasīte, taču dikti jaukā rajonā, starp divām upītēm. Toties, ar vakardienas vakaru mans Erasmus ir ieguvis jaunu nokrāsu: 3 mēnešu abonements kāpšanas zālītē.. uz kuru iet arī jaunie paziņas no parka un dažus pat gadījās nejauši satikt.

Šorīt bija pirmā lekcija, kas notika.. tieši 5 minūtes apmaiņas studentiem. Mēs sākšot nopietni nākošnedēļ.. un vakarā būs nākošā lekcija. Ar Pīteru iedomājāmies sameklēt joka pēc ēku, kur un kabinetu.. un mūsu joks ilga tikai 1 h, kamēr atklājām, ka kabinets 1.27 neatrodas blakus 1.28 un 1.29 stāvā #1, bet gan pagrabā, starp apkures krāniem un salauztiem velosipēdiem. pēc pāris stundām dosimies tur.. ko darīsim līdz tam? iesim uz "Vengaboys" koncertu :D šodien lielā "KickOff 2011" ballīte. sākas plkst. 13:00 ar pamatskolas laiku atmiņām, jeb "Shalala lala" no tiem pašiem slavenajiem.

Am, jā - es te rādās, ka mācīšos socioloģijas maģistratūras programmā. Toties angliski, fuf.

Un manu sienu rotā jauns, pašsacienāts plakāts, kurš raksturo nedēļas un visa īstā mācību gada iesākumu. Adventure "X". La-la-la^^

Sauli jums visiem. Man te vasara :*

Nav komentāru: