trešdiena, 2011. gada 21. septembris

Īstā diena #1

Šodien tiku oficiāli iepazīstināta ar studentu gaitām iekš Gentes Universitātes, jeb īsāk: UGent.
Rīta cēlienu, kur apstāsta kā tikt pie man jau esošas studenta kartes, izlaidu par labu valodas kursiem. Pirmo reizi bija sajūta, ka kaut ko no tiem arī saprotu tā pa īstam.
Vēlāk sekoja apmaldīšanās lielajā augstskolas ēkā (cik nejauši :D) un mēģinājumi atrasties.. kas beidzās ar tradicionālo beļģu saldumu ēšanu un pārēšanos.
Tiku arī pie jaukas dāvaniņas no UGent: Eiropas kartes un vēl vienas telefona kartes, kuru gan man nemaz nevajag. Bet Eiropas karte gan rotās sienu pie gultas.
Tiku arī pie otra Buddy no fakultātes, kas palīdzēs saprast visas sarežģītās akadēmiskās lietas - sākot ar bibliotēkām un dažādu augstskolas, sauksim tos par E-punktiem, izmantošanas fīčas.

Es te tieku mulsināta uz nebēdu: šodien man atkal teica, ka esmu vienīgā Latviete. hah :D

un jā.. jāmācās būs daudz, daudz.

Nav komentāru: